Tamay3412 2 aylık bebeğim var ama henüz d vitamini kullanma aşamasına geçmedik.Sağlık ocağının verdiğini kullanmak istemiyorum ocean marka d vitamini önerdiler aldım ama günde kaç damla kullanmam gerektiğini bilmiyorum lütfen bilen varsa yardımcı olabilir mi?
Aselhafsa61 Tamay3412 ben bebeğime 3 aylıkken aldim ocean d3 400 bir fis sıkılıyor 1 yas alti icin canim
Gunesdogdu Tamay3412 bebeğim iki yaşında ilk aydan beri kullanıyorum, zeytinyağlı olduğu için kakayi da düzenledi, pis pisli olduğu için kullanımı da kolay, ben memnunum
Aselhafsa61 Tamay3412 damla başlığı da var içinde 1 fis veya 3 damla hangi basligi istersenix kullanabiliyorsunuz
Tamay3412 Aselhafsa61 peki fıs fısla sıkınca boğazına kaçma gibi bir şey olmuyor mu ya da rahatsız falan
Melike16 Tamay3412 merhabalar bize doktorumuz doğduktan sonra gittiğimiz ilk kontrolde onu verdi. Şuan 14aylık olduk 1 yaşında bıraktık. 1 fıs veya 3 damla şeklinde kullanmanız gerekiyor. Çok araştırdım içerisinde şeker yok herşey doğal kesinlikle tavsiyemdir.👍
Tamay3412 Melike16 evet bende araştırmalarım sonucunda ocean markayı tercih ettim bizim doktor bize sağlık ocaklarının verdiğini kullanabilirsiniz bir sorun olmaz demişti ama araştırınca ondan vazgeçip bu markayı aldım bende
Mrv-_- Tamay3412 15 günlükten itibaren d3 başlanması gerekiyor. Ocean d3 400iu 1fıs veya damlalıkla 3 damla.