Bebeğim sekiz buçuk aylık iki aylıktan beri bebelac gold kullanıyorum. Her zaman internetten toplu mama alıyorum. Ceybebeden 2 numara 900 gr beş paket aldım. Mamayı yaptım tadına baktım bozuk balık yada Demir pas Kokusu gibi kokuyor ama tozken bi koku yok. İlkten içmedi Mamayı tarihine baktık daha çok var. Sonra cicibebeyle felan karıştırıp vermeye devam ettim. Üç güm sonra bebeğim ateşlendi Dr soguk algınlığından dedi ama kanda enfeksiyon var ilaçlar fayda etmiyor ateşi 40.5. Sonradan aklımıza geldi mamadan olabilir mi bozuk mu Acaba. İnternette bir sürü kişi aynı şikayette bulunmuş