20 aylık kız annesiyim ,Allah bütün evlatlarımızı koruyup kollasin. Kızımın üst köpek dişleri çıktı alt köpek dişleri daha çıkmaya çalışıyor , masallah çok emiyor bu köpek dişleri çıkmaya başladığından beri ki benim kendi tercihim kendi emmeyi bırakana kadar emzirmeyi düşünüyorum .
Etraftan emzirme hakkında bazı söylemler duyuyorum ,fikrinize ihtiyacım var . “ Seninki çok emiyor ,midesi sütle doluyor siskinlikten yemek yiyemez ,artık sütün bebeğe faydası yok ,4 ay sonra iki yaşına girecek biraktir yoksa ilerde daha zor bırakır . ” Diyorlar . Siz ne diyor sunuz kızlar ?
20 aylık 11 kilo ,minyon ama baba tarafida zayıf minyon ki zaten babasına bensiyor . Yemesi normal çok yemez iştahlı değil ama yiyor .