ftmird Emziren anneler malum neredeyse bi çok şey gaz yapıyor siz bebekler de gaz olmaması için neler yiyorsunuz aklıma hiç bişey gelmiyor :(
Aybk ftmird Ben herseyi yiyorum hiçbirsey den kızmıyorum ama her yemegin içine kimyon atıyorum aradada kimyon çayı içiyorum 😊
Asiyenur ftmird bende herşeyi yiyorum içine kimyon katıp hicbsey kısma çocuğa her yemeğin vitamini gitsin yazik