Hiramoms29 Hanımlar emzirirken sağlıklı zayıflayabileceğimiz önerileriniz varmı. (Hamilelikte bu kadar kilo almamıştım😒☺️) varsa önerileriniz paylaşırmışsınız lütfen 🌼
Aselhafsa61 Hiramoms29 ayni bende doğuma gittigim kiloyu geçtim bebeğim ek gıdaya geçince başlıca diyete
kagan1 Hiramoms29 Leslie yapın ve şeker ve ekmekten uzak durun bol su için ben bu şekilde yapoyırum emziriyorum da
Merve2756 78 le doğuma girdim bebegm 4 aylık 62 kg suan . Eski kilom 55 e düşersem tamamdır . Tatlı çok yiyorum . Gece tok karnına 64 oluom ama
Hiramoms29 Merve2756 zaten sıkıntı bu tatlı olayı hemilelikte hiç yemedim canım istemedi, doğundan sonra tatlı krizlerine giriyorum sürekli bişeyler yemek istiyorum 😒
Candi Hiramoms29 bende hamileykende öncesinde de tatlı yemezdim şimdi hiç üşenmeden kendime tatlı yapıp yiyorm