ArenCan 1 hafta önce bebeğim doğdu fakat bende özellikle son 2 gündür özellikle bacak ve göbek çevremde acayip kaşıntı oluyor. Deri üstünde görünen bi kızarıklık kabarma yok. Neden oluyodur bilen varmı?
Duriko ArenCan ya çok bi fikrim yok bende 1 yıl önce sezaryen doğum yaptım, belki karın bacaklar gergin ve şiş olduğu için gebelikte , şişlikler inerken kaşıntı yapıyo olabilir diye aklıma geldi, bende olmuşmuydu hatırlamıyorum hiç, ama öyle olabilir yani
Goksen_2 ArenCan kaşımayın sadece nemlendirici krem sürün bir süre sonra geçiyor, kaşırsanız çatlaklar oluşur
ArenCan Duriko anlayamadım bende yaa web te normal falan yazıyo karaciğer takibi yapılması gerek falan yazıyor. Doktoruma sordum cevap vermedi daha