Kizlar babam basaksehir cam sakurada yatiyordu hemen evimize 3 dk di .Yogun bakim icin Bagcilarda Hastane 34 e sevk edildi bu hastanede calisan tanidigi olan varmi?Yada hastane hakkinda genel bilgisi olan varmi babami en son asansore bindirileken gorebildim nerde nasil bir yerde yatiyor iyi bakiliyormu hic bilmiyoruz ve ailecek cok cok uzgunuz lutfen bilen birileri vardir insallah😔