Angels1324 bence ertelemeden doktora götürün içiniz rahat etsin en güzeli bu olur. Çocuk doktorundan randevu alacaksınız düzenli gittiğiniz bir doktor oluşturmanız da önemli hem bebeğinizi tanır ona göre her zaman yardımcı olur bu tarz sorularınızı yanıtlar her zaman gitmeseniz bile. Ama siz muhakkak çocuk doktoruna gidin. Gaz olabilir, reflü olabilir vs vs burda ne yazsak hep bi acaba olur. Allahım korusun inşallah 🙏