aysealp26 ben sma kullanıyodum humanaya geçtik onu severek içmiyo. Bide sürekli değiştirdiğin için içmiyo olabilir. Ben tekrar sma alıcm. Kabız yapmadı. Bizde tam 6.5 aylığız. Refküye dikkat et ondan kusuyodur büyük ihtimal. Mama içtikten snra dik pozisyona getir mutlaka. İçtiği kadarından fazla zorlama