Mervegelin93 ayakkabılarınızı terliklerinizi min60 derecede yıkayın banyodan sonra ayaklarınızı fönle kurutun, bildiğim kadarıyla ağızdan alınan ilaçlar tırnak mantarını geçirmiyor. Oje şeklinde törpüsüyle vs set halinde satılan ilaçlar var emzirirken uygunsa onlardan kullanın. Kendi törpünüzü tırnak makasınızı ayağınızla ilgili her seyi her kullanımdan sonra kaynatın, ayak havlusunu bir kere kullanıp yüksek derecede yıkayın. Bir de iki üç günde bir ayaklarınızı karbonatlı suya sokup bekletin sonra durulamadan fönle iyice kurutun. İnatçı bir tedaviyle muhakkak geçirirsiniz, tırnak çekme falan yazılmış, gerek yok öyle bir acıya.