Bebeğim 1 aylık öğlenden beri uyumayı reddediyo 😭 Memedeyken uyuyo yatağına koyunca 5 dk anca uyuyo. Uyutuyorum gazını çıkarıyım öyle yatsın diyorum 10 dakka kucağımda uyuyo sonra tekrar ağlıyo. Altını temizliyorum sürekli emziriyorum gazını çıkartıyorum. Kakasını çişini de yapıyo. Ateşi yok. Bi yeri mi ağrıyo diye ters yatırıp elleriyle kollarını birleştiriyorum yok. En fazla uyuduğu 10 dakka. Tükendim artık. Başka neden uyumaz bi bebek 😭