Dygysnmry Dün normal doğum yaptım ama bugün resmen doğum sancısı çekiyorum. Ağrı kesici fayda etmedi. Bu durumu atlatabilen var mı? Yada normal mi. Dayanamıyorum ağrıya.
z160813b Dygysnmry sıkıntı yapma canım evet oluyor ben eve gelince bile çektim o sancıyı ağrı kesici ilaç vermişti doktorum evde onları kullandım 3 5 gün içinde geçiyor merak etme 🤗
z160813b Dygysnmry birde ağrı gelince yatma yürü o iyi geliyor derin nefes al ver aynı doğum yapar gibi rahatlıyorsun
elmalikurabiye Dygysnmry rahim toparlanmak icin de kasilmak zorunda. Sizde agrili geciyor bu surec demek ki. Bebisinize uzun hayirli ve guzel omurler dilerim 💮
Regestation Parça kalmış olanilir mi acaba diyr dğşündüm seni de korkutmak gibi olmasın ama adet sancısından azcık fazla sancım benimde olmuştu ama ağrı kesicilerle hafifliyodu bi doktoruna danış istersen canjm
Dygysnmry Teşekkür ederim hepinize. İkinci çocuğum ilkinde böyle bişe yaşamadım bunda resmen doğumdan kurtulamadım sancım devam ediyor kıvrandırıyor gidiyor sonra umarım geçer en kısa zamanda. 1 ay falan dayanılacak şey değil.