yaramaz_bocegim Dur öyle deyip daha çok evham yapmayın. Çok normal şeyler bunlar🙂 Kamyon geçmiş gibi hissetmiştim bende. Çok uykum vardı sanki yıllarca uykusuz gibi. Sürekli de parol almayın. Dikişler illa ki acır, batar, kaşınır. Ama bir 10 güncük kadar sabredin. Hepsi geçecek. Ilık duş alın ağrılarınız fazla olduğunda. Dikişlerinizi nemli de bırakmayın, kısık fön makinası ile kurutun. Ne kadar kuru kalırsa o kadar çabuk iyileşir, enfeksiyon kapmadan🖤