ortopedistanne Kızlar sizde erken hamilelik belirtileri neler vardı? Adetime 9 gün var ama belim ağrıyor basım ağrıyor karnım kasıklarım falan psikolojik olabilir mi,?
Mommyy70 ortopedistanne psikolojik de çok oldu benim açıkçası. Ama hamile kaldığım ay ayaklarım donjyordu bir türlü isitamiyordum. Sol kask agriyordu ve iştahım açılmıştı doymuyordum adet olacagim gibi kaşık ağrısı oluyordu yüzüme bir parlaklik gelmisti
ortopedistanne Mommyy70 kuyruk sokumuma doğru bi ağrı oluyor ya şaşırdım bende tek bir korumasız ilişkimiz oldu tutmaz heralde😀