Habis07 bu aralar aşılar hakkında herkes karalama kampanyası yapmış gibi googlede instada birseyler atıp tutuyorlar
Şimdi şöyle söyliyeyim ben Türk değilim Özbekistanda doğdum büyüdüm yani özbekim bizim ulkede butun aşılar burdeki ücretli aşılar bizde ücretsiz devlet karşılıyor ben dahil butun tanidıklarım akrabalarımda bu zmna kadar butun aşılarımızı yapıldi biz küçükken ve yiyenlerimde çok şükür bu zamana kadar aşıdan birine birşey olduğunu gormedik duymadıkta bnm annemde kadım doğum doktoru amcamın karısıda sağlık ocaği aşıdan sorumlu hemşire butun aşılar onun elinden geçiyor yani ne yan etkisini gordum nede zararını şimdimi zararliymiş
Ki bizim ulkede rota çok yaygın bizim ulkede aşıya gelmeyen annenın evine gidip yapiyorlar yani zorunlu
O soylentilere bakmayın derım boşuna kafa karışıkliği yaratır