Kizlar doğum yapali 15 gun oldu sut parasi 202 tl ve doğum parasi 300 tl yatiyormus sanirim 300 tl icin basvuru yaptik yalniz e devltte sorgulayinca çıkmıyor niye acaba bilen varmi gec mi dusuyor sisteme ? Birde bu sut parasi 202 tl icin nasil basvuru yapıyoruz bilenler destek olabilir mi ? Tsekkurler :)