Balteknem merhaba bnde geçen yıl 17 Nisan da doğum yaptım.. havaların bu sene de çok farklı olacağını düşünmüyorum .. ortalama bi sıcaklık vardı ama yine ameliyathaneden çıktığı için bebek bana müslin hastane çıkışı ince geldi.. normal bir hastane çıkışı alabilirsin bnce👍 Üzerine de ince e bebekten aldığım nohut battaniyeyi sarmıştık.. buarada Tekirdağ da yaşıyoruz genelde ilkbahar yağışlı olur.. ayağına mutlaka havlu ya da kalın yeni
doğan çorabı giydirin demişti.. yedek olarak bir çıkış takımı daha götürmüştüm.. sen istersen onu bnce müslini yedekte tut.. tabi
yine de sen bilirsin.. nisan o kadar da çok sıcak olmuyor, bazen Mayısta bitene kadar hazirana kadar hep uzun kollu bodyler zıbınlar giydiriliyor