nilimmm Mamadada süt var benim aklımı karıştıran o oldu. Yumurtada bende aynısını yaşadım kesmediğim dönem bebeğim çok daha huzursuzdu bu ara atak galiba 4. ay atağı yine huzursuz ama diğer zamanlar çok daha farklıydı. Kestim ama mamada problem yaşamadım sadece yumurtaya mı acaba diye düşünüyorum