Merhaba iyi geceler hanımlar. Sağlık soruları nedeniyle sezeryan yapmak zorunda kaldım. 3 ay 27 gün oldu. Fakat uc gündür dikisin sağ bölümde sivilce büyükluginde kırmızı kabarcık oldu. Akıntı yok kaşıntı ve yanma hissi var. Başına gelen oldumu? İnternette okudum iltihap ise siringayla çekiliyor falan yazıyordu.