KahramanAnne 1 haftadır ağlıyorum, etrafımdaki insanlar kızın neden seslenince bakmıyor bak hiç oralı olmuyor, bak yine daldı diye diye psikolojim alt üst oldu, doktora gidecem ama burda çocuk doktoru yok eşim asker Suriye de, bu yüzden kayınpederim evine gidecem ordan doktora gitmeyi düşünüyorum