Taha ilk aylar bizimkide öyleydi canım şimdi 6 aylık artık yapmıyor sanırsam heyecan yapıyorlar:) bizimki birkeresinde doktordayken yaptı tamamen soyup tartıya koyduk koymamızla beraber fişekledi:)) doktorun masası bilgisayarı her yer batmıştı birde baya uzağa işiyorlar maşallah:))
Ama sorun yapma zamanla düzelir