H_efe 16 ayını bıtırmek uzere oglum. Doktoru 10.ayda kılo ve gelısımı yeterlı gece beslenmeyo kes dedı, ve kestık. Siz aman o aglayacak, aglamasın dedıkce maalesef uykuya gerı donmek ıcın hep emme ıstegı olacak. Sonucta gun ıcınde kahvaltı ogle yemegı meyvesi , vs yiyorlar. Yanı ıhtıyacları olan, kalorıyı alıyorlar. Buyumesınden gerılık yoksa gece beslenmesı kesılmek en ıyısı. Bır ıkı hatta 3 gece zor. Ama hemen adapte oluyorlar. Masallah diş donemı harıc delıksız uyuyan nadıren uyanıp gece 1 kere su ıcen oglum var. Aksi halde meme oncesı geceler kabustu