Merhaba kızlar, 17aylık bir oğlum var. Aktif olarak emziriyorum. Ana öğün olarak emiyor devamlı. Sütüm yeterli çok şükür. Fakat emdiği için genel olarak birşey tüketmiyor. Tabiki arada yumurta çorba pilav vb şeyler yiyor bizim yediğimiz herşeyi önüne koyuyorum. Sorum şu eşim balık sevmiyor ayda 2kez anca pişiyor. Oğlumda bazen yiyor bazen yemiyor. Ben balık yağı takviyesi yapmak istiyorum. Çok faydalı olduğunu biliyorum çünkü fakat aksine doktorumuz gerek yok diyor. Her besini tüketen vitamin açısından beslenen bir bebek olsa belki gerek olmayabilir ama ben kullanmak istiyorum ve tavsiyelerinizi bekliyorum😊