Defne17 Hanımlar merhaba sormak istedim burdan eminim tecrübesi olup yazacak olanlar vardır:) bulaşık makinemin genel temizligini ayda bir yapiyorum ama yıkama yaptıktan sonra lekeli kalıp tekrar yıkama gereği duyuyorum neden oluyor bilen lütfen söylesin 😊
elmalikurabiye Defne17 tuzunu parlaticisini tam koyun. Fairy platinium haric hicbisey tam cikarmiyor bana gore. Su israfindansa tablete biraz fazla vermek daha mantikli tabi makinede sorun yoksa
Pixel Defne17 makinenizin üst tavanında ve alt tabanında pervaneler var orada su delikleri var. Onları çekerek çıkarın o deliklere kalıntılar girmiştir. Ben tezgaha vuruyorum o deliklerde birsey varsa çıkarıyorum sobra suya tutuyorum deliklerden su iyi çıkıyorsa takıyorum. Bana da bunu tamire çağırdığım servisten gelen usta öğretti
Defne17 Mom078 her yıkamadan sonra yapmiyorum ama genel makine temizliğini ayda bir mutlaka yapiyorum normalde 3 ay diyorlar ama anlamadim
Mom078 Sevimli Yok değil kuzum çünkü yağ kalıntı kalıyor hergün yapmasan bile haftada 2-3 yap mutlaka
Sevimli Mom078 öyle yapim artık 🌸 ben ayda bir kere yapıyordum filtreyi 🤦♀️😁 Ama bulaşık makınesi temizleyicilerden kullanıyorum 2 haftaya bir .
Mom078 Defne17 Yeni makine aldım gelen servis filtreyi hergün temizle abla dedi birde çamaşır makinesinin lastiği var ya onu da kuru bezle sil ıslak kalırsa makine koku yapar dedi bende dikkat ediyorum
bambammom Defne17 Benim de bardaklarım mahvoldu hep çizildi. En kaliteli deterjanı da aldım parlatıcıyi da aldım içini de temizliyorum ama bardaklarım mahvoluyor çözüm bulamadim,🥺
Mom078 Sevimli Ben hiç kullanmıyorum onları 😁 arada komple makineye sarı güç sıkıp boş çalıştırıyorum oh mis