Merhaba,
41 günlük bir bebeğim var. Normalde günde 2 defa 3-4 saatlik bir uykusu olur ve onun dışında arada bir birer saat uyuyarak geçirirdi günü genelde uyanıktı yani. Ama bugün saat 12den beri neredeyse hiç uyanmadı. Bir kere yemeye kalktı 1 saat kadar uyanık durup uyudu. Ağlayıp emince geri uyuyor sabahtan beri. Ateşi filan yok, bir ilaç vs de vermedim. Birden bire bu kadar uyuması neden olabilir ya da endişelenmeli miyim acaba? Tecrübesi olan varsa bilgilendirebilir mi beni?