Fatma_52
ben de emzige alistiramadim uzun bir sure, birsuru cesit satin aldim, denedim ve yilmadan uykuya gecmeye yakin anlarinda verdim (bilinci cok acik olmadigi icin meme sanip kabul etmesi daha kolay oluyordu) boyle boyle alistirdim emzige ve uykusuna cok yardimci oldu gercekten… bebegim suanda 4 aylik, masallah 3 ayliktan beri kendi kendine uyuyor. Uyku vakti geldiginde emzigi veriyorum, yatagina birakiyorum ve odasinin kapisini hafif acik birakip ayriliyorum. Butun gece uyuyor. Sabah gunaydin demeye odasina gidiyorum :) Yani diyecegim emzikle denemeye devam et ve uykuya gecmeden once etrafindaki uyaranlari azalt (ses, isik, insan vs)
gece uykusu oncesi ritueli bez degistirip besleme sirasinda hafif bi muzik acabilirsin, sakinlesmesini saglayip, yataga biraktiginda elini tutarak guvende hissettirebilirsin..
cok uzun yazdim, suanda aklima gelen ve uyguladigim her detayi paylasmak istedim, belki yardimci olur 🌸 sevgiler