Efendikadin2 formül mama yiyo malesef ek gidaya 6. Ayda basladik tadimlar karisimlar bitti kafama göre corba falan bisiler veriyorum. Doktor diyet yapacak kadar bi kilosu yok dedi emeklediginde yurudugunde zaten atacak kiloyu ve eskisi kadar hizli kilo alamicak o yüzden diyet önermiyorum dedi. Mama saatlerini uzat ve gece beslemesini kes dedi sadece ama anne yüregi 1 kez kalkip besliyorm 😊