annebusesi
Mom091
Cydertugrul
damlahira kızlar merhaba
benim oğlum da bu aralar gündüz uykum yok diye ağlıyorrr 😒 yani iki üç gündür böyle ne yapacağımı şaşırdım. Evelsi gün uyutmadım bı sefer 5 6 gbi uyudu gece 1 de uyudu bu kez
bugün de uyumadı uykum yok u öğrenmiş bide afedersiniz kıçını yırttı uykum yokk diye artık gözleri kıpkırmızı olmuştu saat 22.00 de uyudu bilmiyorum uyku gerilemesi de yapıyor mu bu sendrom ya zaten diğer sizin dediklerinizi de yaşıyoruz ama hiç değilse öğlen uykusu gece uykusu iyiydi 😰😰😰 düzelir mi yaşadınız mı böyle bişey