Bilgedefne cocuk doktorum bana calpol ve fitil yazdı aralarında 4 saat gecerek verebilirsin dedi mesela cocugun aglıyor sebebi üç şeydir gaz, aç, biyeri agrıyor sen doyurdurr gazını çıkardın baktın hala huysuz ver gitsin şuruptan dedi bizler nasıl sadece parol kullanıyoruz her hangi bi sakıncası yok aynı maddeler calpolde de var henüz aşı zamanımız gelmedi bizim bende sizin gibi korkuyrm yükselen ateşi olmasından gitmeden fitil vericem aşıya öyle gidicem 4 saat sonra atesi olsun olmasın şurup vericem bide o gün 4 saatte bir vericem ki olduktan sonra bi anlamı yok düşsün diye uğraşmanın yan etkisi sonucta bu genelde oluyor