Evet benim bebem hala dönmedi. Poposuyla zıplaya zıplaya kafasının etrafında dönüyor ama hep sırt üstü. O yüzden de çok sıkılıyor. Arada arkasına yastıka yükseltip yatırıyorum bazen biraz oturtuyorum. Çoğu zaman da kucakta durmak istiyor. Sizin bebeler nasıl? Şu oturma işine ne zaman geçeceğiz acaba ona geçince biraz rahatlar mıyım çok merak ediyorum. Gerçekten kucakta taşımaktan yoruldum.