mommyyyyy Kızlar 3. Ayda nimerix ve bexeroyu aynı anda yaptıran var mı? Doktorumuz 2sini aynı anda yapacağını söyledi ama ağır gelmesinden korkuyorum. Siz nasıl yaptırmıştınız ve nasıl atlattınız kafam çok karışık.
melmel35 mommyyyyy bizimki prematüre olduğu için 7. Ayda yapacağım dedi şu anda 6 aylık ve özellikle sordum bizimki de aynı anda yapacağını söyledi önümüzdeki ay o şekilde yaptıracağım bende
Nilaytksy mommyyyyy ben 7. Ayda gecen hafta bexeroyu tek yaptırdım doktor ikisini yapalım demişti ama ikisini yaptırmadım iyikide yaptırmamışım ateşlendi inledi çok zor bi gece geçirdim. Nimerixi daha sonra tek doz olarak yaptıracağım
mommyyyyy melmel35 teker teker yapıldığında bile ağır geçtiğini söylüyor çoğu anne. 2si aynı anda olduğunda nasıl olur çok tedirginim yazık kendilerini ifade edemiyorlar ağrısı sızısı ateşi derken çok ağır gelmesinden korkuyorum.