Mama şirketleri zam istemiş devlet kabul etmyince üretimi durdurmuşlar şubata belli olacakmış turkiyeden çekilmeyi düşünüyorlarmis bunu yapamazlar diye düşünüyorum ama bilemem valla. Biz bulamadık diye humana aldık felaket kabiz oldular bebivita aldık fena değil önce kullandığımız hipp nin diyorlar gerçekten bende tadını benzettim sevdi bizimkiler tek sıkıntı yağlı ve sıcak suda zor çözülüyor bu rahatsız etmiyor değil