balkupum9 Benim oğlanda öyleydi 2 yaş öncesi dönem olduğundan. 21-22 aylıkken kendi azalttı, gece emmeyi kesti uyanmadı.Emerek uyumayı da bıraktı.Şuan 26 aylık, 8 aylık gebeyim. Günde 1 emer bazen 2 günde bir emer.Tandem devam edicez büyük ihtimal şu son 3 dişi tamamlansın da. Yaşadıklarınız normal çünkü artık mesafeyi ve anne ayrılığını biliyorlar.Geçici bi süreç merak etmeyin.