Arkadaşlar 13 aylık oğlum yaklaşık 2-3 aydır sık sık kaka yapıyor. Yani günde 5-6 bazen daha fazla.Doktorumuza 1yaş kontrolünde söylediğimde çok yediriyorsan ondan bağırsakları boşalıyordur ve metabolizması hızlıdır bu bizim aslında istediğimiz bir şey demişti. Ben o günden beri takipteyim cok mu yediriyorum acaba diye her yemekten sonra kaka yapıyor evet ama meyve de yese yahut su da içse yabi cok öğün yemese bile yine 4-5 kez yapmakta. Bende açıkcası korkuyorum altından bir şey çıkar mı diye. Var mı sizlerin de böyle bir problemi olan arkadaşlar.