31+2de doğum yaptım. 43 günlük bir küvez maceramız var. Şuan kronolojik 4, düzeltilmiş 2aylığız. 5350 gr 56cm ölçümleri. Bebeğim küvezdeyken 2 saatte bir sağdım şarıl şarıl akıyordu sütüm. Göğüs ağrılarım vardı doluluktan. şu ara göğüslerim terbiye olmuş büyüklerimizin deyimiyle☺️Yeteceği kadar süt varmış. İlk başlardaki o bolluk yok ama. Galactago bitkisel damla kullanıyorum. Bir de solgar brewest yeast b12 takviyesini kullanıyorum. Yetiyo şimdilik. 2 yaşına kadar ne olur bilemiyorum 🤷🏼♀️