Enda Kızlar bebeklerinizin giysilerini kaç derecede yıkıyorsunuz ben hep 60 derecede yıkıyorum geçen internete baktım 40 derece de yıkansa da olur yazmışlar siz kaç derece de yıkıyorsunuz????
seldazen Önceden 40 derecede yıkıyordum ek gıdaya geçtiğimizden beri 60 derecede yıkıyorum anca çıkıyor
1850 Enda 30 derecede green clean baby ile yıkıyorum.60 cok yuksek bence. Gerek yok. Cogu cocuk kıyafetinde 30 derecede yıkayın yazar mikropların ölmesi için yeterli
Selelay Enda renklileri 30 beyazları 40ta yıkıyorum , ama dedikleri gibi zaten kirlenmiyor ki o yüzden yüksek ısıya gerek yok bence de
Zmrasevgi Enda 60da hijyenik programda yikadim hepsi küçüldü artk 40 da hassas programda yıkıyorum kaka degmisse elimde bi kere yıkayıp makinaya atiyorum yoksa çıkmıyor lekesi
bebegimomer Enda 40ta yıkıyorum. Ama kaka lekesi varsa ya 60ta yıkıyorum ya da üzerine arap sabunu döküp biraz bekletip 40ta yıkıyorum. Deterjanın üzerine de biraz karbonat ekliyorum, tertemiz yapıyor. 👍
Enda Hepinize teşekkür ederim kızlar ay ne biliyim illa 60 da yıkanması lazım başka türlü mikroplar ölmez filan deniliyor da 60 derece de yıkadığımda da 3 saatte anca yıkıyor