Biz 3 aylık olduk kilomuz 7 kilo olmuş doktor o kadar korkutuyoki beni ilerde diyete başlatmak zorunda kalırız diye formül mama veriyorum beslenme saatlerindeki uzatmaya çalışıyorum doktorun tavsiyesiyle ama evde kıyametler kopuyo emziğe bi türlü alıştıramadım.