Merhaba anneler . Kızım 3 ay 11 günlük yüzündeki sivilce benzeri şeyler gitmiyo . Çok kalın gitdiyptısun diyorlar . İnce giydiriyorum bu sefer de ğşüyo burnu tıkanıyor hapşırıyor . Anlamıyorum ben napcamı artık sinirim bozuldu sizde de oldu mu bu , şampuandan mı kaynaklanıyor anlamadım ki unıbaby kullanıyorum nolur fikirlerinizi söyleyin çok bunaldım kendimi suçluyorum ben. E biçim anneyim bakamıyorum çocuğuma diye