Merhaba arkadaslar benim 37 günlük bi oglum bar sarılık olmustu dogdugunda o yüzden mama vermiştim ama midesinde problem olunca babayi kestim sadece süt veryorum ama bazen sanki hiç doymuyormus gibi saatlerce emmek istiyor malum ev su bu derken saatlercede emzirmek imkansız sizce mamaya devam etmelimiyim doyunca sakinlesiyor çünkü 🙄