Birsenvergili Yatırınca basıyor çığlığı elime alınca hiç biriey yok gözünden oysa yaş bile gelmiyor napıcaz bakalım dikili kazık gibi tutuyoruz başı da hep dik valla ağlasammı gülsemmi😂😂
Berken Birsenvergili benim oğlumda doğduğundan beri öyle şuan 6 aylık. Hiçbirzaman uzandırıyım oyuncak veriyimde oynasın diyemedim durmuyor çünkü
Akcaseda Birsenvergili ahhh ahhh ayni durum bizde de var 😒 acayip yoruyo sürekli kucakta durup etrafı dolaştırmak istiyo yattığı an hatta yatma pozisyonuna geçerken basıyo çığlığı gözü kapalı ağlıyor moraracak kadar kucağına alınca hiçbir şeyi yok 🤷♀️🤔🙈😃
Esracim Birsenvergili ben artık poşete oturtuyorum orda sesi çıkmıyor ama bir süre sonra ağlıyor gezdirin diye