Başlıktan anlaşılmayacağı gibi bebeğim son zamanlarda eline verdiğim hicbirseyi tatmak istemiyor önceden böyle degildi ekmeği bile kemirir yerdi neden böyle olur ki dönemsel mi dişleri de çıktı anlayamadım 🤷♀️ Başına gelen var mı acaba ne kadar zamanda düzelir