Bnde bimin bezinden çok memnunum doğduğundan beri kullandım şu an 5 aylık hiç peşik yapmadı. 101in bezini de kullandım memnun kalmadım poşet gbi tabiri caizse. sleppy aldım hala evimde var her kullandıgımdada pişik yaptı deneye deneye buluyorsun birde hep bebeğin teni bir olmuyo maalesef 🤦🏻♀️