Kızımın 4. Ayından beri kaka problemi var bi keresinde 15 gün yapmadı doktorumuz anne sütü aldığı için normal dedi bağırsaklarını kontrol etti sıkı değil dedi. haftada bir yada 2 kez yapıyor du az önce bezini aldım zeytin gibi küçük küçük 4,5 top yapmış başına böyle bir şey gelen var mı