Merhaba anneler bebeğim 10 günlük. Emziriyorum ama 5 dakika emip bırakıyor uzun süre aktif emmiyor doyuyor mu diye çok ikilemde kalıyorum. Sütüm yeterli sağdığımda baya çıkıyor biberona alışmasın diye vermek istemiyorum sadece göğsümden emziriyorum sizce yeterli midir ne yapmalıyım ?