Alimran Doğum yapalı 5 gün oldu bugün sargımı açıcam ama korkuyorum 😅 banyo yapmam lazım artık su değince yanma olur mu
ZeynepKara Alimran dikişin estetik mi iple dikilmemi estetikse eğer yapabilirsin 5 gün olmuş ama diğeriyse bişey söyleyemiycem
iremertmurat Alimran Ben 2. günü banyo yapmıştım su geçirmez bant takmıştı doktorum. 5. günü de bantıımı çıkarmıştı doktorum o gün banyo yapabileceğimi söylemişti ve yapmıştım. önemli olan oraya kuru tutmak 😊
Ebru1307 Canım eczanede banyo için su geçirmez bantlar satılıyor onlardan al ama zaten 1 hafta olmuş dikişlerin alındıysa yapabilirsin banyo keşke eve gelir gelmez yapsaydım süt salınımını çok güzel tetikliyo sıcak su
Duruzehra Bana Su geçirmeyen bant yapistirdilar banyo yaptim. 5.gunde kontrol de dr bandı çıkardi. Siz kontrole gitmediniz mi
Ebru1307 Duruzehra benim dikişlerimi açık bırakmışlardı sadece ince bi gazlı bez koydular oda kıyafete değmesin diye
Alimran Dikiş yokmuş annem baktı ben bakamadım daha hastaneden çıkarken batikonla silip sargı bezi koydular yine yinede tedirgin oluyorum banyo da yapmam lazım artık
sarem55 bende diger gun yapmistim. yanma filan olmadi. tabi oraya cok kopuk degmemesini sagladim. estetikti dikisim. hicbisey olmadi. hergun 2 defa yaptim. temmuz sicagiydi maluumm..
1PrensAnnesi Alimran tabikide olmaz yapışık zaten ayakta yapacağın için karnında hala çıkık olduğu için hiç bişey olmaz 😍
Onedroplove Alimran banyo için geç bile kalmışsınız ben taburcu olduğum ertesi bandajla duş aldım ertesi gün bandajlı çıkarıp öyle duş aldım Doktorum öyle söyledi bir sıkıntı olmadı sürekli doktorumun verdiği kremi sürdüm
Serenyigit Ben hastanede ameliyattan sonra kendime gelir gelmez su gecirmeyen bant taktirip dus almistim 2 gun sonra eve geldigimde bandajim cikarilmisti rutin hergun cok sicak su olmamak sartiyla dus alabilirsin agri sizi yanma olmuyor