Uykusuzzannee o halde içinizin rahatlaması icin bahsediyim…. Benim oğlum 6 ay 28 günlük 11 kilo şuanda. Doğduğunda 3.480 doğdu kimi arkadaşım 4 kilo doğurdu. Fakat oğlum Çınar sarılık başlangıcı oldu 200 kilo verdi normal vermesi gereken kilo fakat onun dışında 200 kilo daha verdi toplam 400 kilo. Ve inanılmaz zayıfladı… Ben sürekli emzirdim hep emzirdim. 2 aylık olduktan sonra doktorumuz gece emzirmesini bırakabilirsin geceleri uykuya alışsın dedi fakat ben yinede emzirdim (buarada uyku düzenide iyi emzirmem etkilemedi) kilosu benim icin asla önemli olmadı. 400 kilo verdi ben 23 günlükken Çınarla denize gittim.. Otele gittim. Kafeye gittim. Gezdim her anımızı değerlendirdim keyif aldım.. Hic birşeyi dert etmedim. Cünkü biliyorum ki gün geldiğinde zaten kilolu olucaktı.. sağlıklı olması yetti bana. Bu süreçte çevremden bir kişi bana cok zayıfladı demedi. Sağlıklı şükür dedi. Bence siz önce çevrenizi değiştirmekten başlayın olaya. Sonrada içinizi rahatlatmaktan😊 Siz ne kadar mutlu iseniz bebeğinizde okadar mutlu ve sağlıklı. Siz en iyi annesiniz, bebeğinizde en iyi bebek… ❤️