Sizler neler yapiyosunuz tüm gün evdeyiz malum bebslwriniz nasıl yemek yiyolarmi dis çıkaran oldumu bizimkisi biraz huysuz bu aralar geceleri sürekli uyaniyo istahi yok kaç gündür diş etleri kaşiniyo çok 😔ek gıda olarak neler veriyosunuz kaç öğün veriyosunuz ? Evde bunalan varmi dsari cikamiyoruz malum