Bebeğim 7 buçuk aylık allaha çok şükür sakin bir bebek başıma biraz önce hiç yaşamadığım bir olay geldi çok korktum gece uykusundaydı bir anda o kadar acı acı ağlamya başladı ki gözünden yaşalar süzüldü gitti kucağıma aldım zor sakinleşti şimdi tekrar uykuya geçti ama neden böyle oldu içim çok sızladı 😔😔