Bebegimveben12 Zynpanne bilmiyorum ama benimde kızım var internette denk gelmiştim bu bilgiye ameliyat edip açıyorlarmış yapışık vajina diye geçiyor çok basit bir kesi atılıp açılıyormuş
Eyluldilek6044 Zynpanne benim yegenimin kizi var 3yasinda bole durumla karsilasti. Onlarda ilk defa bole birsey duydu bende tabiki. Dr kesik atmis cok ufak operasyonla. Iyilesti. Cok basit oparosyondu. Iyi simdik
Zynpanne Bebegimveben12 maalesef biraz araştırdım öneren doktorlar var ama bir çok doktor kesinlikle kesi falan attırmayın zamanla iyilesir demiş yaşayan arkadaşlar var mı merak ediyorum
Zynpanne Eyluldilek6044 4aylık bebeğim aşırı temizlemekten olmuş dedi doktor bende çok sasırdım araştırıyorum herkes bir şey diyor o yüzden merak ettim tecrübeli anneleri içim rahatladı iyi olmasına sevindim yiyeninizin
Eyluldilek6044 Tesekkur ederim. Neden oldugunu ben sole biliyorum. Sizinkimi yanlis yegeninkimi bilemedim simdik gunduz olsaydi sirardim . Iyi temizlenmedigi icin aralarda kapanda olmus yapismis etler zamanla .. yegenimden duyduktan sonra hep bakarim vajina bolesine etlerrde yapisma varmi diye.
Zynpanne Eyluldilek6044 çok ince bır doku silmekten yapışmış dedı ama bilemyrm çok incelerim temız olcak dıye
Sibel22 Zynpanne bizde var doktor farkedeli baya oldu bana kremle masaj yapmamı söylemişti ama en son kontrölde kapanmıştı elle açtı kesik falan atmadı
Sibel22 Zynpanne yok hiç kanama olmadı biraz kızarıklık vardı sadece ve huzursuzdu o gün bide ilk an canı yandı
Duygugrn Benim kızımda vardı .nerdeyse tam kapanma olmustu ki bu durum idtar enfeksiyonu vb birçok hastalığa davet ediyor baya araştırmıştım cerraha gittik kesi falan olmadı hızlı bir şekilde açtı kanama olmada ameliyat gibi birsey değil.eger kapanma cok değilse krem tedavisi oluyor .simdi her alt değiştirmede dikkat ediyorum cok şükür .
Tugcecakir Duygugrn bu kapanma gözle görülür birşey mi doktor banada bak dedi ama neye bakcağımı anlamadım ki eğer kapanırsa krem vercem dedi vajinanın iç kısmındamı kapanma oluyor nasıl oluyor
Woody Zynpanne Kortizon gibi hormonlu kremler kullanmayın. Doktorumuz açmıştı bizim. Sabah akşam saf vazelin sürdüm. Tekrarlamadı. Doktorumuz istersen sen kremle masajla dene biraz dedi ama ben ilerler vs diye korktum. Zaten anlık bir şey ağlamadı bile.