Hanımlarrr eşim tutturdu oğlanın saçını keselim gürleşsin.
ben kıyamıyorum🥺 ya zaten biliyorum az ve çok seyrek çünkü henüz 7aylık tüy bile denebilir ama bilmiyorum annelik içgüdüsü olsa gerek içimden gelmiyor haksız mıyım var mı bu aylarda kesim yapıp faydasını gören🤦🏻♀️🧐